So sick

Det är den 10:e mars,och jag kollar ut och ser att det halvsnöar. Jag mår bra,det gör jag. Men liksom, jag kan inte beskriva känslan inom mig. I några dagar nu har det känts som att det har varit något fel. Det har varit något fel som bara retar mig, och som gör att jag tänker för mycket. Hatar när det händer mig, då ängar jag nästan en hel dag åt att ligga inne med en deppig låt och tänka, all the time.
Aja,på sista tiden har jag varit i skolan och sen umgåts med mina vänner när jag har varit ledig. Utan mina vänner som får mig att skratta i ett, så skulle jag haft ett riktigt tråkigt liv. Nu när jag har er, känner jag mig speciell.
 
Om 15 dagar sticker jag iväg i två veckor,äntligen. Ska fan bara bada, bli brun ju (ett MÅSTE) och njuta av att kunna leva. Jag och min åker till Kap verde, det ligger i Afrika typ,haha. Nej men asså, jag ska bara ta det lugnt och dricka fett mycket drinkar. Är det semester med all inclusive, så är det :)
 
Sticker på internmatch nu, alltså mitt lag mot mitt lag. Pappa kom nu, måste gå!
Hejdå / jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0