Sorry

Förlåt,jag har inte glömt bort er! Jag svär,men denna veckan har bara varit to much to handle. I måndags mådde jag så dåligt jag bara kunde må. Jag var längst ner på stegen och bröt ihop 3 gånger på en kväll. Jag hade kramper,grät och bara skrek. Jag kunde inte sluta,det gick inte. Det var i just det tillfället jag behövde en kram från någon som sa att allt skulle bli bra. Fick det till slut,och jag somnade lite bättre.

Imon är det fredag och det är en dag då jag vill släppa allt. Vara med vänner och slippa allt allvarligt. Jag skulle så gärna vilja berätta varför jag mår som jag mår,men det är en grej jag aldrig kommer gå runt och skryta om. Alltså inte här på bloggen då.

Ni får ha det så bra,jag ska bli bättre på detta. Livet ska bli roligare att leva. Japp
/ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0