true

Hejsan alla glada, och alla ledsna med för den delen! Gött med fredag ju? :) Kom hem från skolan för drygt 30 min sen, ska träna lite och skypa med becka, skypar ju varje dag med henne nu haha, ikväll kommer släkt o så för att fira mig, fyller ju 13 o tio dagar. Imorgon blir nog en chill dag med träning både styrke och med laget. Hade en såndär bild på instagram med sanningar om mig så jag skriver ner dom här på bloggen med drygt 40 st 
 
1, Jag fullkomligt älskar fotboll och innebandy
2, Jag slösar aldrig tid på folk jag inte gillar
3, Jag är 165 cm lång
4, Jag följer vampire diares, pretty little liars och gossip girl
5, Jag skrattar ihjäl mig åt family guy
6, det var längesen jag träffade Felicia :(
7, Jag fyller år om 10 dagar
8, Jag tycker handboll e fettkul
9, Jag har blogg med Jenny
10, mina föräldrar e skilda
11, jag ägnar typ timmar varje dag tilla att bara tänka
12, jag har problem med mitt självförtroende
13, jag har gröna ögon
14, älskar mina byxor så mycket att jag har två par
15, idag är det fredag och det gör mig glad
16, jag hatar mitt hår
17, becka luktar gott
18, jag är jäääättetrött
19, jag har skitfula skal t min iphone srsly
20, centern e bäst
21, jag har dr martens
22, mitt naturliga hår e srsly fult
23, jag målar typ aldrig naglarna, bara jobbigt
24, instagram e najs
25, jag har en hemlig förebild..
26, jag älskar att röra på mig
27, gör alltid läxorna i sista minuten
28, E i matte
29, B i svenska
30, jag är rätt känslig
31, jag vill ha vit iphone nu för alla har svart :c
32,jag har korta fingrar
33, jag cpar med ögonen på ALLA mina bilder
34, norea har fått mig o lyssna på bd
35, jag har brutit lillfingret en gång
36, jag sover med mobilen under kudden
37, inget är godare än tacos
38, Lol e min favoritfilm
39, jag, jenny och malin kollar alltid skräckisar och kan nt somna sen...
 
 
Men nu ska jag draaa
hejdå.
/Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0