Känns inte bra

Förlåt för ingen bloggning. Det har bara inte känts bra idag. Jag har varit småsur nu på eftermiddagen och jag har bara haft en dålig dag. Just nu vill jag bara deleta någon från mitt liv,någon som jag aldrig skulle tagit kontakten med. Den personen har gjort mig så ledsen och arg,så varför ens låta den få någon plats i mitt hjärta? Tänk så mycket du har gjort mig,men samtidigt så mycket jag har förlåtit dig.
Nej,denna dagen var grym i skolan. Jag hade grymt kul med killarna,killarna. Några av er vet att jag brukar vara ensam tjej med killar för det mesta,och det har jag varit nu för en lång tid. Men asså,med killarna mår jag så grymt bra. Jag skrattar sönder och nästan gråter så glad jag är av att ha dem. När allt känns piss,kan man gå till dem och på ett kick känna sig bättre! Det är väl så man säger. "Jag är med killar för det blir mindre drama,typ".
Godnatt världen,godnatt fina du.
/ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0