Glömde typ bloggen..

Hej allihopa, med tiden nu har min och Jennys bloggning blivit riktigt, riktigt dålig.. Kan inte skylla på att jag inte har tid för det har jag.. Har nog inte mer lust, men nu skriver jag hehe okej? Sportlov nästa vecka jaow, ska till Branäs och åka skidor hela veckan med failjen, men ska försöka blogga iallafall en gång om dagen på kvällarna.. Alla hjärtans dag idag ju, najn ensam.. Fast det finns ju ändå ingen jag skulle vilja vara med, var ett tag sen jag var kär på riktigt typ.. Men vi fick typ ett hjärta i skolan med komplimanger från hela klassen och jaa, det värmde kan man säga.. Sen fick vi typ lite godis, slutade tidigare med :) Sen har jag kollat på vampire diares o så, bästa serien alltid. Ni ska få bilder på vad jag fick på min födelsedag med som jag lovade! 
PUSS OCH KRAM SÅ LÄNGE! /Stella
 
Bilder som är tagna idag allihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0